Objednávky z e-shopu přijímáme a vyřizujeme vždy, výjma víkendů, dovolené a státních svátků. WWW.KRTKUVRAJ.CZ
Pracovní doba: Po - Pá: 9.00. - 12.00, 13.00 - 17.00 Sobota: Otevřeno
NOVÉ KOČÁRKY:
👪 👰🤵 👉 V našem obchodě máme nové trojkombinační kočárky - hluboké, sportovní, golfové, nové autosedačky, dětské postýlky i ostatní zboží.
Celá produktová řada zn. BABY MERC, FIRKON, CARERO, - sportovní, golfové, LORELLI, (BEBECAR,výrobce Portugalsko) 👈
👉👉👌"Možnost platby kartou" 💵📱 👈👈
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (VŠE MAXIMÁLNĚ 2 ROKY STARÉ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROSÍME, PŘEKONTROLUJTE SI OBLEČENÍ, KDYŽ HO DÁVÁTE DO KOMISE, ABY BYLO ČISTÉ A BEZ FLEKŮ!
Termín příjmu do komise: NENÍ PŘÍJEM ZBOŽÍ DO KOMISE
Vše pouze TOP…!! RADĚJI MÉNĚ, ALE KVALITNÍ.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (VŠE MAXIMÁLNĚ 2 ROKY STARÉ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROSÍME, PŘEKONTROLUJTE SI OBLEČENÍ, KDYŽ HO DÁVÁTE DO KOMISE, ABY BYLO ČISTÉ A BEZ FLEKŮ!
Nepřijímáme spodní prádlo!!!!! Nepřijímáme zn.PEPCO!!
Džíny přijímáme i pro dospělé a to nejlépe zn.Levis, Wrangler, Pepe jeans, Vigos, Lee, Mustang, apod.
Maximálně přijímáme "oblečení" 20 ks na osobu. Minimalní počet pro příjem od 5ks.
PROSÍME MAMINKY, ABY NA BODÝČKÁCH A DUPAČKÁCH ZAPÍNALY KNOFLÍČKY A PATENTY NA RAMÍNKÁCH.
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Kontrola "přijatého zboží z komise" , pouze: Pondělí, Středa !!!
Dobu na vrácení jsme u neprodaných věcí prodloužili na 1,5 roku (z důvodu uzavření obchodů - Covid).
(Vše max. 2 roky staré, nenoste špinavé a děravé oblečení prosím).
Obchodní podmínky - Smlouva o komisním prodeji
-
Předmět smlouvy
Touto smlouvou se obstaratel zavazuje obstarat vlastním jménem na účet objednatele (zákazníka) prodej jeho věci (tzn. převzít od něj svěřenou věc do prodeje a učinit potřebná opatření k prodeji). Seznam svěřených věcí určených k prodeji (dále jen „věc“) je součástí této smlouvy. Na seznamu svěřených věcí je uvedena cena, kterou dostane objednatel – zákazník, až při prodání jeho věcí (zboží). Nejdříve však až po uplynutí jednoho kalendářního měsíce, od datumu příjmu zboží do komise.
-
Odměna obstaratele
Odměna obstaratele byla sjednána ve výši minimálně 20% a více z ceny prodaných věcí, které byly svěřeny obstarateli a byly prodány. Tato odměna a manipulační náklady budou připočteny k ceně specifikované v čl. 1. a za tuto cenu bude věc obstaratelem nabízena k prodeji třetím osobám. Právo na odměnu obstarateli vzniká pouze v případě, že věc byla prodána. Objednatel je povinen zaplatit za příjem zboží do prodeje poplatek ve výši 2,- Kč za každý kus. U zboží, jehož cena pro objednatele je větší, než 100,- Kč, činí poplatek 5,- Kč za kus. Pokud objednatel nebude chtít neprodané věci vrátit zpět, ale věnovat na charitu, nebude platit za danou věc žádný poplatek. U dané věci se vyznačí písmeno „CH“ (CHtriko). CH – znamená, že zboží se nebude vracet, ale věnuje se na charitu. Dále je možné ze strany obstaratele poskytnout slevu, případně odpustit poplatek 2,- Kč nebo 5,- Kč za 1 ks zboží. Zboží, kde je cena stanovena pro zákazníka do 35,-Kč, bude automaticky dopsáno písmeno CH a zboží nebude vráceno zákazníkovi a bude věnováno do charity.
-
Další ujednání
Obstaratel bude přijatou věc nabízet k prodeji minimálně 3 – 4 měsíce. Neprodá-li obstaratel věc do tří - čtyř měsíců ode dne, kdy mu byla věc svěřena do prodeje, věc se z prodeje stáhne a nachystá na vrácení objednateli a to cca do 7 – 8 měsíců od přijetí věci do prodeje. Objednatel je povinen si neprodanou věc vyzvednout nejpozději do 12 ti měsíců od přijetí věci do prodeje. Nevyzvedne-li si objednatel neprodanou věc v této sjednané lhůtě, výslovně obstaratele zmocňuje k tomu, aby každou neprodanou věc ze seznamu po uplynutí této lhůty prodal za cenu 10,- Kč nebo 20,-Kč a tuto cenu si ponechal na uhrazení nezbytných nákladů spojených s prodejem. Pokud taková věc bude neprodejná za cenu 10,- Kč, objednatel zmocňuje obstaratele, aby věci určené k prodeji věnoval na charitu, případně dal k likvidaci. V případě, že objednatel před dohodnutou dobou určenou k prodeji věci, od této smlouvy odstoupí, zavazuje se obstarateli uhradit poplatek 300,- Kč za odstoupení od smlouvy a nebo dohledání zboží.
Objednatel si cenu za prodané věci musí osobně vyzvednout nejpozději do 12 měsíců ode dne přijmutí věci do prodeje. Po uplynutí této doby nebo při ztrátě této smlouvy a seznamu přijatých věcí bude objednateli účtován manipulační poplatek 500,- Kč za dohledání informací o prodaném zboží. Objednatel byl seznámen se všemi podmínkami této smlouvy a souhlasí s podmínkami pro komisní prodej.
GDPR:
Účastníci prohlašují, že smlouva byla uzavřena svobodně a vážně, s jejím obsahem souhlasí a dávají souhlas se zpracováním a uložením osobních údajů do softwerové účetní databáze v programu "Pohoda" a „Komisní program“, což stvrzují vlastnoručními podpisy. Každý z účastníků obdrží jedno vyhotovení smlouvy.
Objednatel (zákazník): Obstaratel:
Věnujte prosím chvilku času i pozornosti a sledujte naše WWW. nebo info. na stránkách "facebooku Krtkův ráj", kde vás informujeme o změnách a aktualitách naší prodejny a "komise"
Pro zákazníky, kteří nakoupí nový kočárek (golfový, sportovní, nebo hluboký) máme slevy 5% na nákup dalšího NOVÉHO zboží.
Příjem do komise je "vyhlášený" na našich stránkách www.bazarkrtkuvraj.cz nebo na FB, nebo po individuální telefonické dohodě.
Vlastníme počítačový systém "příjmu zboží do komise" který umožňuje rychlejší a přehledný systém příjmu zboží, kontroly a vyplácení, ale i tento software potřebuje běžnou údržbu a aktualizace programu, takže je možné, že v určitých dnech může být příjem a kontrola zboží pozastavena.(toto už neovlivníme)
Děkujeme za pochopení.